Autor: Anna Szymczak-Ronikier
Liczba stron: 200
Rok wydania: 2025
ISBN: 978-83-8331-758-8
e-ISBN: 978-83-8331-759-5
Dostępność: Otwarty dostęp
Współczesny rynek usług lotniczych charakteryzuje się dynamicznym rozwojem, rosnącą konkurencją oraz zwiększającymi oczekiwaniami pasażerów. W kontekście tych zmian kluczowe staje się zrozumienie mechanizmów kreowania wartości dla klienta, które determinują jego wybory oraz lojalność wobec linii i portów lotniczych.
Monografia ta stanowi kompleksową analizę procesów kształtowania wartości dla klienta w polskim sektorze usług lotniczych. Autorka prezentuje strategie stosowane przez podmioty rynku lotniczego w celu budowania przewagi konkurencyjnej, uwzględniając zarówno tradycyjne narzędzia marketingowe, jak i nowoczesne rozwiązania technologiczne. Na podstawie badań empirycznych oraz szerokiego przeglądu literatury przedmiotu identyfikuje fundamentalne czynniki wpływające na decyzje pasażerów.
Publikacja zawiera szczegółowe omówienie mechanizmów funkcjonowania programów lojalnościowych, aplikacji mobilnych oraz mediów społeczności owych jako elementów skutecznej strategii zarządzania wartością dla klienta. Zamieszczono w niej także rekomendacje dotyczące efektywnego wykorzystani a tych narzędzi w procesie kreowania długoterminowych relacji z pasażerami.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.